הטינה (ארה"ב, 2020)
חידוש לסרט האימה משנת 2004. בית נרדף על ידי רוח רפאים נקמנית הגוזרת על הנכנסים אליו מוות אלים.
בימוי: ניקולס פסקה. שחקנים: בטי גילפין, לין שיי.
נפילת אימפריית הכסף (קנדה, 2018)
פייר-פול הוא אינטלקטואל צעיר עם דוקטורט בפילוסופיה, המתפרנס כשליח. בוקר אחד, בדרכו למסור חבילה, הוא נקלע לזירת פשע של שוד שהסתבך. הוא מוצא עצמו מול שני הרוגים, שקים של מיליוני דולרים המוטלים ללא דורש ודילמה: האם לעזוב את המקום? להזעיק את השוטרים? או אולי לקחת את הכסף ולברוח?
בימוי: דניס ארקן. שחקנים: אלכסנדר לאנדרי, רמי ז'יראר, מאריפייה מורן.
עיניים שלי (ישראל, 2019)
רשי, קצין משטרה ותיק ומוערך, חי עם אשתו אביגיל ובתה המתבגרת מנישואיה הקודמים. העבודה שלו תובענית והוא נחשף למקרים קשים על בסיס יומיומי. בבית המצב מתוח. רשי אינו מוכן לקבל את התנהגותה המרדנית של בתו החורגת, והשניים שרויים במצב מתמיד של עימות. הוא נאחז בתקווה שהוא ואביגיל יצליחו להביא ילד לעולם. חייו מתהפכים כאשר שני נערים מתלוננים שפגע בהם מינית; רשי מושעה מעבודתו, ונראה כאילו כל העולם מתרחק ממנו. ככל שהחקירה בעניינו מתארכת, הבושה וחוסר האונים חושפים צדדים בלתי צפויים באישיותו.
בימוי: ירון שני. שחקנים: ערן נעים, סתיו אלמגור.
1917 (ארה"ב, 2019)
בשיא התופת של מלחמת העולם הראשונה מוטלת משימה התאבדות על שופילד ובלייק, צמד חיילים בריטים צעירים. במרוץ אחר הזמן השניים יאלצו לחצות את כל חזית המלחמה בכדי להעביר מסר שביכולתו למנוע מתקפה קטלנית על מאות חיילים, ביניהם נמצא גם אחיו של בלייק.
בימוי: סם מנדס. שחקנים: ריצ'רד מאדן, ג'ורג' מקיי, בנדיקט קמברבאץ', קולין פירת', מארק סטרונג.
ג'וג'ו ראביט (ניו זילנד, 2019)
סאטירה על מלחמת העולם השנייה שעוקבת אחרי ילד גרמני בודד אשר תפיסת עולמו מתהפכת כשהוא מגלה שאימו מחביאה בביתם נערה יהודייה צעירה. כעת על ג'וג'ו להתמודד עם הלאומניות העיוורת שלו, כאשר לעזרתו עומד רק חברו הדמיוני הדביל – אדולף היטלר.
בימוי: טאיקה וואיטיטי. שחקנים: סקרלט ג'והנסון, טאיקה וואיטיטי, רומן גריפין דיוויס, תומסין מקנזי, סם רוקוול.