היו זמנים בהוליווד (ארה"ב, 2018)
בלוס אנג'לס של שנת 1969, בה הכל משתנה, כוכב הטלוויזיה ריק דלטון וכפיל הפעלולים שלו משכבר הימים, קליף בות', מחפשים את דרכם בתעשייה שאינם מזהים עוד.
בימוי: קוונטין טרנטינו. שחקנים: בראד פיט, לאונרדו דיקפריו, ברט ריינולדס, טים רות, מייקל מאדסן, מרגו רובי, קורט ראסל, לוק פרי, אל פצ'ינו.
ילדים טובים (ארה"ב, 2019)
שלושה תלמידי כיתה ו' נוטשים את בית הספר ויוצאים למסע כשהם נושאים בטעות סמים גנובים, נרדפים על ידי נערות מתבגרות ומנסים לעשות את דרכם הביתה בזמן למסיבה המיוחלת.
בימוי: ג'ין סטופינטסקי. שחקנים: ג'ייקוב טרמבליי, קית' ל. ויליאמס, בראדי נון, מולי גורדון, ליל ריי האוורי, ויל פורטה.
השיר של רוז (אנגליה, 2019)
רוז-לין היא בחורה צעירה וכישרונית שגרה בגלאזגו עם שני ילדיה הקטנים, אבל החלום האמיתי שלה הוא להיות כוכבת קאנטרי – דבר שהיא מבינה שאולי כבר לא יקרה. כשהיא מחליטה שהגיע הזמן לקחת אחריות ולוותר על החלום, היא מוצאת עבודה כמנקה בבית של סוזנה, אישה עשירה וטובת לב. כשסוזנה שומעת במקרה את רוז שרה לעצמה בזמן שהיא מנקה, היא מבינה שייתכן כי ניקוי בתים אינו הייעוד האמיתי של הבחורה הצעירה והאנרגטית שבביתה. האם החלום של רוז יוכל עוד להתגשם?
בימוי: טום הארפר. שחקנים: ג'סי באקלי, ג'ולי וולטרס, ג'יין פטרסון.
האוטו של השכן (ארה"ב, אנגליה, 2019)
שנות השמונים בקליפורניה. סיפורו האמיתי של ג'ון דה-לורין ונסיקתו המטאורית כמייסד חברת ייצור המכוניות "דה-לורין". התיידדותו הגורלית של דה-לורין עם עבריין-לשעבר שעובד בסתר עבור ה-FBI תוביל אותו להסתבכות כלכלית ופלילית שממנה אין דרך חזרה.
בימוי: ניק האם. שחקנים: ג'ייסון סודקיס, לי פייס, ג'ודי גריר, קורי סטול.
פרזיטים (דרום קוריאה, 2019)
סיפורה של משפחה ענייה, שכל אחד מילדיה מסתנן בתורו לאחוזתה של משפחה עשירה. ואז מגיע הטוויסט.
בימוי: בונג ג'ון הו. שחקנים: סונג קאנג הו, לי סון-קיון, ג'ו יו-ג'אונג.
דורה והעיר האבודה (ארה"ב, 2019)
דורה בילתה את רוב חייה בחקירת וגילוי הג'ונגל יחד עם הוריה. אך כל זה לא הכין אותה להרפתקה המסוכנת ביותר עבורה – בית הספר התיכון. בהיותה תמיד חוקרת, דורה מוצאת את עצמה מהר מאוד מובילה חבורה שלמה: הקוף בוטס חברה הטוב, דייגו בן דודה, תושב ג'ונגל מסתורי וכמה בני נוער, להרפתקה במטרה להציל את הוריה ולפתור את המסתורין שמאחורי עיר הזהב האבודה.
בימוי: ג'יימס בובין. שחקנים: איזבלה מונר, אווה לונגוריה, מייקל פנה, אוחניו דרבז, בניסיו דל טורו.