מרגש: השבוע נערך המופע השנתי של פרויקט "קול הבמה", בפתח תקוה, בהשתתפות מאות ילדים ובני נוער, חברי הלהקה, שבוגריה עתידים להתגייס לצה"ל בתקופה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
'קול הבמה' | צילום: טל שרון
'קול הבמה' | צילום: טל שרון
'קול הבמה' | צילום: טל שרון
הפרויקט, בניהולה של טל שרון, החל את דרכו לפני כ-13 שנים בתל אביב, כשהמחזור הראשון בפתח תקוה יצא לדרך לפני כ-7 שנים במתנ"ס נוה גן ובמתנ"ס נפלאות. מדובר בחוגים ולהקות שמיועדים לבנים ולבנות בגילאים 5 עד 18 שאוהבים שירה, מוזיקה, ריקוד ומשחק. במסגרת הפעילות השוטפת, מוקלטים גם המשתתפים באולפן הקלטות מקצועי, כאשר השיא הוא מופע מרהיב בו הילדים ובני הנוער מציגים את הרפרטואר עליו עבדו במהלך השנה כשלכל שיר מוצמד מופע ריקוד.
צפו (צילום: טל שרון):
המופע, שנערך השבוע באולם גולדה, סחף אחריו הורים רבים שהתמוגגו מהביצועים של ילדיהם. "מדובר בהרבה יותר מחוג רגיל", אומרת אור שטיבלמן, אמה של יעל (9) חברת הלהקה. "היכולת המרשימה של טל שרון ושל המדריכות להביא ילדים מגיל גן ועד למתבגרים מתמרדים להעלות 'נאמברים' מקצועיים מולידה את הכוכב הבא של ישראל, לא פחות. כל הצוות מתייחס לילדים במקצועיות וברצינות, ממש כאילו מדובר בהפקה בברודווי".
2 צפייה בגלריה
יעל שטיבלמן במופע סולו | צילום פרטי
יעל שטיבלמן במופע סולו | צילום פרטי
יעל שטיבלמן במופע סולו | צילום פרטי
"כיף לראות את כל העשייה ואת האופן בו הצוות מנווט בין כל הילדים כך שכולם ימצאו את מקומם ללא בעיות של אגו, תוך התחשבות בצרכים של כל אחד. ובהזדמנות הזו אני רוצה להודות גם לארז מהנהלת המתנס שקלט את הפרויקט לפני 7 שנים".
טל שרון, מנהלת הלהקה מציינת כי "הילדים, שביניהם אף כאלו עם בעיות שמיעה, עוברים תהליך מדהים במהלך השנים ואנחנו משתדלים לתת לכל אחד את הבמה שלו. בנוסף, אנחנו חושפים אותם לשירים ישראלים שפחות מושמעים היום".
ואיך זה לראות את התוצאה הסופית?
"סיפוק מטורף לראות כל ילד וילד איך הוא הגיע ואיך הוא מסיים".