סדקים (ישראל, 2018)
ביום חגיגי בו אמור עודד, איש אקדמיה ומחקר מדעי בכיר, לקבל פרס יוקרתי הוא מוזמן לחקירה במשטרה. מתברר לו שנועה, דוקטורנטית שעבדה אצלו, מאשימה אותו בכפייה מינית. בהדרגה הולך וחרב עולמו. לאחר עימות עם נועה הוא מכחיש כי היה קשר רומנטי איתה. אולם ראיות חותכות של המשטרה ויעוץ מעו"ד גורמ ים לו להודות כי שיקר ואכן היה רומן. מכאן מתחיל חשבון נפש קשה מול אשתו המתלווה אליו. בתחנת המשטרה מתפוררים חיי המשפחה של עודד שמבין כי מציאות חייו לא תחזור להיות כבעבר.
בימוי: אריק לובצקי. שחקנים: צופית גרנט, שמואל וילוז'ני, שלומי קוריאט, ליאת אקטע.
עץ תאנה (ישראל, 2018)
מלחמת האזרחים באתיופיה בעיצומה. מינה חיה עם סבתה ואחיה פצוע המלחמה בפאתי העיר אדיס אבבה. רגעים של שקט היא מוצאת ליד עץ התאנה המבודד, שם היא מבלה את זמנה עם חבר ילדותה אלי, המסתתר מפני משאיות צבאיות החוטפות נערים וגברים צעירים מרחובות העיר בימים המכונים "ימי איסוף". בעוד המלחמה הו לכת וסוגרת על האזרחים, משפחתה היהודית של מינה טווה תכנית להגר הרחק מהמלחמה אל ארץ ישראל, אך מינה שלא מוכנה לעזוב את אלי מאחור טווה תכניות משלה כדי להבטיח את הצטרפותו למסע.
בימוי: עלמוורק דוידיאן. שחקנים: בית לחם אסמאמאווה, יוהנס מוסה, וויינשיט בלאצ'ו, מרתה גטאצ'הו.
נערה (בלגיה, 2018)
לארה בת ה-15 היא נערה נחושה עם מטרה מאוד ברורה: להפוך לבלרינה מקצועית. בתמיכת אביה היא מתחילה ללמוד בבית ספר יוקרתי למחול ומתמסרת כל כולה למסע המפרך. תסכולי גיל ההתבגרות וחוסר הסבלנות האופייניים לגילה, הולכים וגוברים ככל שהיא נאבקת באתגרים הבלתי אפשריים שגוזר הבלט הקלאסי על גופה של מי שנולדה כבן זכר.
בימוי: לוקאס דונט. שחקנים: ויקטור פולסטר, אריה וורטהאלטר, אוליבר בודר.