הסופרגרופ של רינגו סטאר בדרך לארץ, ומגיע להופעה בהיכל מנורה בתל אביב. המתופף המיתולוגי של הביטלס חורש את העולם בראש נבחרת ה-Allstars שלו משנת 1989, כשהוא מקפיד לכלול בה מוזיקאים מעולים, אחד אחד.
ההרכב שיגיע עם רינגו להופעה בארץ במסגרת ה'טור' העולמי הנוכחי, היא כבר הגלגוול ה-13 של הנבחרת וכתמיד, הוא כולל כמה מוזיקאים מעולים:
גרהם גולדמן הוא מוזיקאי ויוצר וותיק שכמה מהשירים היותר יפים ששמעתם, נכתבו על ידו והפכו ללהיטים עולמיים: No milk today שכתב עבור "הרמן והמתבודדים", Still I'm sad, Evil hearted you של 'ציפורי החצר', Bus stop של ה- Hollies- ועוד שירים מצוינים שכתב ושר במסגרת אחת מלהקות הפופ המעולות שיצאו מבריטניה- CC10, כמו: 'I’m Not In Love', 'Things We Do For Love', 'Dreadlock Holiday'.
גולדמן, זמר ובסיסט, הוא חלק מה- Rhythm section של הההרכב, יחד עם המתופף גרג ביזונט, שמאחוריו קריירה עשירה במגוון הרכבי רוק וג'אז; גרג נוסף, הרי הוא גרג רולי, זמר וקלידן מ"סנטנה", (שהיה כאן עם קרלוס סנטנה) מבצע בהופעה שני שירים של הלהקה ההיא; סטיב לוקת'ר הגיטריסט המקורי של 'טוטו', גיטריסט נוסף, קולין היי , לשעבר מ'גברים בעבודה' – וגם וורן האם, שהיה בלהקות כמו Bloodrock' ו"קנזס".
רינגו סטאר, הנחשב לאחד המתופפיםים הטובים בעולם, מנהיג את חבורת הכוכבים הזו כדי ליצור ערב מוזיקלי מגוון, מושקע ומרשים, כשרשימת השירים המבוצעת בו כוללת כמה מהפנינים שהצמד לנון-מקרטני כתב עבורו: A Little Help from My Friends, Yellow Submarine, -Octopus’s Garden, Don't Pass Me By, Boys, Matchbox, I wanna be your man - ושירים של חברי ההרכב, מה שאומר- מסיבת להיטים בלתי פוסקת.
אם הבנתם מכל זה שמדובר בהופעה נוסטלגית, מחכה לכם הפתעה: מדובר במופע מהודק, מלהיב, אנרגטי ומלא גרוב. רינגו, כמו רינגו, נשאר עם מלא אנרגיות טובות, חוש הומור ומוזיקליות, שהופכות את ההופעה שלו עם כל הסופרסטארס, לחוויה שצריך לחוות, כל עוד אפשר.
23-24.6.18 - היכל מנורה מבטחים, Ringo Starr & his All Starr Band