לצד שינויים רבים, מערכת החינוך נאלצה להתמודד גם עם ביטולים רבים של סיורים, טיולים, מסיבות ותערוכות, לצורך הסתגלות עם המצב החדש שכפתה הקורונה. אך יש גם רגעים משמחים של הצלחות בתקופה הזו, ואחד מהם מתרחש במגמת אומנות העל אזורית של תיכון גולדה. החודש הסתיים פרויקט בו השתתפו תלמידי אומנות מבתי ספר רבים בארץ, בשיתוף של משרד החינוך וחברת אמדוקס, שמטרתו הייתה ליצור תערוכה בה התלמידות והתלמידים יציגו עבודות שונות תחת נושא גיוון מגדרי ונראות מגדרית. עם כניסת ישראל לסגר, נראה היה שגם פרויקט זה ייגנז, אך לבסוף צלחו התלמידים את המשימה בהצלחה, והתערוכה אכן תוקם.
רומי גולדמרק וליהיא וינברגר, תלמידות כיתה י"א במגמת אומנות בתיכון גולדה, הן חלק מהתלמידים והתלמידות שיציגו עבודות בנושא גיוון מגדרי – פרויקט משותף של משרד החינוך ושל חברת אמדוקס. פתיחת התערוכה אשר תוצג במוזיאון פתח תקוה לאומנות, תתקיים באופן מקוון, ב-8 ביולי.
2 צפייה בגלריה
עבודתה של ליהיא
עבודתה של ליהיא
עבודתה של ליהיא
(ליהיא וינברגר)

2 צפייה בגלריה
העבודה של רומי
העבודה של רומי
העבודה של רומי
(צילום: רומי גולדמרק )
צוות מורי האומנות בתיכון, נועה פרידלנד ואורן בן יוסף, בירכו את התלמידות: "אנחנו תמיד שמחים כאשר תלמידות ותלמידים שלנו מציגים את עבודותיהם מחוץ לכותלי בית הספר", אומר בן יוסף. "השנה זו הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית, ולכן השמחה על הצלחותיהן של ליהיא ושל רומי משמחות כפליים".
"מדובר בפרויקט שנתי, יצירתי ומעורר השראה אשר במסגרתו התלמידים עבדו על תכנון תוצר אומנותי במרכז לחדשנות ולעיצוב דיגיטלי בחברת אמדוקס תוך שימוש בכלים דיגטלים שונים. יישר כוח לתלמידות רומי וליהיא על ההישג המרשים ולצוות המורים של מגמת האומנות בשש שנתי גולדה שהנחה וליווה את התלמידות. גם בימים אלה חשוב לנו לשמור על המשך יצירה תרבותית ולשתף בכך את הציבור, ואני מזמין את כולם להצטרף לשידור וליהנות מהתערוכה שתשודר באופן מקוון", מסר ראש העיר רמי גרינברג.