לאור התפשטות נגיף הקורנה - עיריית פתח-תקוה מצטרפת לערים נוספות ומעניקה הטבות לעסקים הקטנים בעיר. ראש העיר רמי גרינברג פרסם הערב (ה') הנחיה לסייע לבעלי העסקים הקטנים ולהקל עליהם בתקופה זו. לפיכך, כל תשלומי הארנונה החלים על בעלי העסקים הקטנים אשר מועד פרעונם הגיע או יגיע לתשלום - ידחה עד ל-1 במאי 2020.
1 צפייה בגלריה
(מרכז העיר. סיוע לעסקים הקטנים | צילום: אייל עצמון)
בעל עסק שגודל שטחו עד 100 מ"ר יפנה לאגף ארנונה עסקים במייל asakim@ptikva.org.il בבקשה לדחות את מועד התשלום עד ליום ה-1 במאי 2020. בעת הפניה, יש לציין את מספר המשלם, מספר הטלפון וכתובת הדוא"ל. מדובר בהטבה שתתקבל על פי בקשה וזאת כדי שהבחירה תהיה בידי בעלי העסקים.
ראש העירייה רמי גרינברג: "לצערינו, נקלענו למשבר מתפתח ובשל כך נדרש מאיתנו לתת את הגיבוי המיטבי לכל תרחיש. בעקבות כך, הנחתי את גזברית העירייה לאפשר באופן מיידי למתן הטבות לבעלי העסקים הקטנים בפתח תקוה וזאת כדי שיוכלו לצלוח את המשבר. אנחנו פועלים כל העת למציאת פתרונות בתחומים שונים מתוך מטרה להבטיח עד כמה שניתן, שיגרת חיים תקינה בעיר. העסקים הקטנים הינם מרכיב חשוב בהתפתחות העיר ואנחנו מקווים כי ההנחיות החדשות יסייעו להם בהמשך ההתמודדות מול המשבר".