חנות פופ אפ של Disney Home, נפתחה השבוע בעופר הקניון הגדול. היא תציע אביזרים ורהיטים לבית במהדורות בלעדיות ותפעל עד 31 ביולי 2022.
1 צפייה בגלריה
דיסני הום, חנות פופ אפ בקניון הגדול בפתח תקוה
דיסני הום, חנות פופ אפ בקניון הגדול בפתח תקוה
דיסני הום, חנות פופ אפ בקניון הגדול בפתח תקוה
( צילום: תמי בר שי)
החנות, שמשתרעת על שטח של 70 מ"ר, נפתחה על ידי אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה. אקסטרה ריטייל ממשיכה להשקיע בהגברת הנוכחות של Disney Home - רשת קונספט של ריהוט ואקססוריז לבית, שהושקה בישראל לפני כחצי שנה בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית.
קראו גם:
במבחר של Disney Home ניתן לרהט ולאבזר את כל חדרי הבית. הרשת מציעה מבחר של רהיטים כגון כורסאות, כסאות, ספסלים, שידות, שולחנות צד, מנורות צד ותאורת קיר, שטיחים ועוד. בנוסף, יש בסניף מגוון אקססוריז לבית: מצעים, קופסאות אחסון, כלי מטבח, כריות נוי, מסגרות לתמונות, אגרטלים ועד פריטים אישיים כמו חלוקי רחצה, מגבות, שמיכות ותיקי גב. ועוד.
לרגל הפתיחה יתקיים מבצע מיוחד באפליקציית מיי עופר: כרית סילואט ב-69.90 שקל במקום 149.90 שקל. המבצע בתוקף עד סוף חודש יוני.
הסניף החדש בעופר הקניון הגדול מצטרף ל-4 סניפי הדגל של הרשת הפועלים היום בקניון TLV בתל אביב, בקניון גבעתיים, בסינמה סיטי ראשון לציון ובעופר גרנד קניון בחיפה.
לדברי אלון כרמלי, מנהל חטיבת ורדינון, נעמן ודיסני הום של אקסטרה ריטייל: "אנו שמחים להמשיך ולהביא את החוויה והקסם הייחודי של דיסני הום למרכזי קניות מובילים בארץ. אני בטוח כי חנות הפופ אפ החדשה שפתחנו בקניון הגדול תהפוך למוקד משיכה לאוהבי מיקי ומיני מאוס וחובבי האקססוריז לבית".