לאחר 22 שנה חברת פלאפון עוזבת השבוע את משרדיה בבית פלאפון שבבעלות אמות, בגבעתיים, לטובת משרדים חדשים בפארק עופר בפתח תקוה, הנחשב לאחד מפארקי ההייטק המובילים והגדולים בישראל.
המשרדים החדשים של חברת פלאפון משתרעים על שטח של 15,500 מ"ר. החברה שכרה את כל בניין דקל בפארק עופר הכולל 8 קומות וכן 3 קומות נוספות בניין אורן. לרשות עובדי החברה יועמדו כ- 600 מקומות חנייה.

1 צפייה בגלריה
פארק עופר, פתח תקוה
פארק עופר, פתח תקוה
פארק עופר, פתח תקוה
(צילום: אסף לוי)

החוזה נחתם מול חברת מליסרון במסגרתו תשלם חברת פלאפון 2 מיליון שקלים לחודש, כאשר חוזה השכירות נחתם ל-10 שנים.
בבחירת הנכס חיפשה הנהלת פלאפון הזדמנות לשדרג את סביבת העבודה ופארק עופר הוא מתחם הייטק מתקדם המאוכלס במגוון חברות בינלאומיות לצד סטארט-אפים טכנולוגיים. שדרוג סביבת העבודה יבוא לידי ביטוי בהיבטי רווחה שונים, החל משירותי הסעדה, דרך תחבורה וחניה ועד קרבה למגוון שירותים משלימים, כדוגמת חנויות נוחות, מספרה ובית כנסת.
השבוע יוצב על בניין אורן שלט ענק המברך את פלאפון לרגל המעבר, השלט משתרע על שטח של 40 מ"ר אורך על 10 מ"ר רוחב.
לדברי פליקס שופמן סמנכ"ל פתוח עסקי של מליסרון: "אנו מברכים את הנהלת ועובדי פלאפון עם כניסתם לפארק עופר. עמדנו בלוח זמנים מצומצם על מנת להתאים את הבניין לסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ, על מנת להפוך את השהות של פלאפון למהנה וחווייתית".
ראש העירייה, רמי גרינברג: "במסגרת מכלול הפעולות שאנחנו מקדמים מול החברות הגדולות במשק ובאזורי התעשייה בכלל, אני שמח לבשר כי בקרוב גם חברת פלאפון תעתיק את הפעילות שלה לפארק עופר בפתח תקוה. כניסת החברות הגדולות לעיר תרחיב את היצע מקומות העבודה, תאפשר קליטת אוכלוסיות מגוונות ועוד. מדובר בבשורה מצויינת לעיר ולתושבים".
פורסם לראשונה: 09:44, 08.11.20