זה נכון שגיל הזהב מגיע עם אתגרים מסוימים בהיבטים בריאותיים ואחרים, אך במקביל מלווים אותו גם יתרונות מרכזיים כמו ניסיון חיים שאי אפשר לרכוש תמורת שום סכום והיכולת להתרווח ולהתחיל לדאוג לעצמנו. אחרי שנים ארוכות של עבודה ומטלות, דאגה לאחרים וצורך להספיק כמה שיותר, אין ספק שמדובר בנקודת הזמן שבה אפשר לקצור את הפירות. הדרך לחיות חיים מעניינים ומספקים בגיל השלישי מתחילה בבחירת דיור מוגן מתאים, ואם הוריכם או אתם מחפשים פתרון דיור מתקדם ואיכותי באזור פתח תקווה – התשובה נמצאת במרחק של דקות נסיעה ספורות בלבד.
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
הבית החדש והמזמין שתמיד חיפשתם
מגדלי הים התיכון גני תקווה, אחד מהבתים הצעירים של רשת מגדלי הים התיכון, הוא בית דיור מוגן שמיועד בדיוק עבור מי שמעוניינים לפתוח דף חדש בבית חדש, בסטנדרט גבוה ועם קהילה פעילה ותוססת. מאחר שמדובר במבנה חדש לגמרי שנמצא בשלבי אכלוס אחרונים, הוא מעניק הזדמנות יוצאת דופן להיכנס לדירה חדשה ומעוצבת שמחכה רק לכם.
כמו שיודע כל מי שמכיר את גני תקווה והסביבה, מדובר במיקום אטרקטיבי במיוחד שנמצא בלב הארץ ומאפשר הגעה קלה ונוחה לפתח תקווה, קריית אונו והסביבה. כך שדיירים שחשוב להם להישאר קרוב לאזור שהם מכירים ומעוניינים לשמור על שגרת חיים פעילה, יוכלו לעשות זאת ללא בעיה. הבית בגני תקווה ממוקם במרכזה של שכונת מגורים נעימה ונגישה, בסמוך לתחבורה ציבורית נוחה שמאפשרת הגעה קלה לכל מקום. בתי קפה ומתחמי תרבות רבים נמצאים במרחק הליכה או נסיעה קצרצרה, כך שהדילמה היחידה שלכם תהיה להצליח לבחור בין כולם. בעתיד ייפתח בסמוך לבית גם מרכז מסחרי מוביל, שניתן יהיה להגיע אליו באמצעות מעבר תת קרקעי כבר מפתח הבניין.
מה מחכה לדיירים בתוך הבית בגני תקווה?
אחרי שדיברנו על הסביבה, הגיע הזמן לראות מה יחכה מדי יום לדיירים החדשים של מגדלי הים גני תקווה בתוך הבית עצמו. כל דייר יוכל לבחור בדירה המתאימה לו, מתוך מגוון של דירות מאובזרות שמצוידות בכל מה שצריך – מטבח חדש, ארונות קיר, חדר רחצה נעים ומרווח ועוד. מי שאוהב להתחיל את הבוקר שלו באוויר הפתוח מול נוף עוצר נשימה, יתאהב במרפסת השמש המרווחת שצמודה לכל דירה, שללא ספק הפכה לאזור האהוב עלינו.
נוסף לדירות בסטנדרט הגבוה ביותר, ברשת מגדלי הים התיכון שמים דגש גם על מגוון פעילויות מעשירות, מתקנים חדישים, סדנאות והרצאות. בבית בגני תקווה תוכלו ליהנות מבריכה מקורה, חדר כושר, חדר קולנוע, ספריה, חדר מחשבים, חוגים מגוונים, חדרי סדנאות מרווחים, מספרה, וכמובן גם תוכנית אמנותית עם אמנים, סופרים ומרצים מובילים שנערכת על בסיס קבוע. את כל ההתעסקויות והטרחה סביב נושאים כמו ניקיון, שירותי אינסטלציה או חשמל תוכלו להשאיר לצוות.
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
הרשת המובילה שמאחורי המגדלים
הבית בגני תקווה הוא אחד מבתי מגדלי הים התיכון – הרשת הוותיקה והגדולה בישראל בתחום של דיור מוגן. מגדלי הים התיכון מפעילה ומנהלת בתי דיור מוגן נוספים במיקומים שונים ברחבי הארץ, כך שייתכן שכבר שמעתם על הבתים שלה בכפר סבא, ירושלים, בת ים ועוד. בהתאם לתפיסת עולמה של הרשת, כל אחד מהבתים משלב בין סביבת המגורים האולטימטיבית לגיל השלישי לבין שפע פעילויות תוכן שהופכות כל יום למעניין במיוחד.
עם עשרות חוגים, מדריכים זמינים, צוות תומך ומרצים מומחים בתחומם, האתגר האמיתי שלכם יהיה להספיק כמה שיותר. מכיוון שהמטרה היא להתאים תמיד ללוח הזמנים ולתחומי העניין של הדיירים, כל פעילות "נתפרת" אישית עבור כל דייר בהתאם להעדפותיו השונות.
הרצון לבחור נכון בכל הנוגע לבית דיור מוגן עבור עצמנו או עבור האנשים היקרים לנו, הוא צורך טבעי ונפוץ שרבים מתמודדים איתו. אם גם אתם רוצים לקבל את ההחלטה הנכונה, הבית בגני תקווה הוא מקום שלא תרצו לוותר עליו. דירות חדשות, שפע אטרקציות וקהילה חמה ומחבקת במיוחד, כל אלה ועוד מחכים רק לכם. אז נפגש במגדלים?