קניות. מילה קטנה שמפחידה כל אחד ואחת מאיתנו, בטח כשאנחנו חושבים על חיפוש חנייה שמתארך בימים החמים הללו, מציאת עגלה שהגלגלים שלה תקינים, העומס והצפיפות במחלקות השונות, היעדר השילוט והתור הארוך בקופות שמוציא את החשק לחיות. בחלק מהפעמים עוד הצלחתי להתגבר על כך דרך הזמנות און ליין, אבל בתור אחד שאוהב לחוש את הסחורה, הבנתי שאין ברירה אלא לחזור לשטח. ואז, גיליתי את רשת חצי חינם, שתפעיל בקרוב קווי אוטובוס מיוחדים שייקחו וגם יחזירו את הקונים הביתה בשלום. עליתי על הקו לנסיעת מבחן, ולהלן הרשמים ממנה ומחוויית הקנייה.
לקח לי חמש דקות להיפרד מהמזגן באוטובוס, שהנסיעה בו הקלה עליי במיוחד נוכח החיסכון בשימוש ברכב פרטי בשעות השיא שהיה גורם לי להיתקל בעומסי תנועה. ובכלל, דומה כי יהיה לאוטובוסים ביקוש רב, בין היתר בשל מספר התחנות שבהן הם אמורים לעבור בדרך לסניף באם המושבות או במתחם שרוניםכדי שאפשר יהיה לערוך קניות בראש שקט ובלי לחץ.
4 צפייה בגלריה
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
חצי דקה אחר כך מצאתי עגלה מספיק טובה שתשרת אותי, ועוד חמש דקות למצוא את המוצר הראשון שחיפשתי במחלקת המאפים והלחמים. השילוט המדויק שהוצב במחלקה גרם לי למצוא את מבוקשי במהירות וביעילות, וכל זה לצלילי מוזיקה נעימה שהושמעה בסניף בזמן השיוט שאפשר לעוד אנשים לשהות בה עם העגלות שלהם במקביל אליי. מודה, התעכבתי קצת כדי להשוות מחירים, אבל ככה זה כשיש מגוון רחב.
4 צפייה בגלריה
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
בתור מי שבזמן האחרון מקפיד על תזונה בריאה שמחתי לראות את מגוון המוצרים הרחב שהסניף מציע בתחום הבריאות, דבר שלא מאופיין בהרבה רשתות מזון.
כשהגעתי למחלקת הבשר והדגים, נראה היה שהרשת שמה דגש מיוחד על המחלקות האלה והציבה היצע רחב של נותני שירות. שלא כמו ברשתות אחרות, השילוט והמחירים היו ברורים וגלויים לעין וחסכו ממני שאלות רבות על כל מוצר. מבחר הבשר והדגים היה רחב במיוחד: סטייקים, עופות, שניצלים, צלעות בקר, פרגיות, טלה, כבש ועוד, שהונחו בצורה מזמינה. אני הלכתי על סינטה, שהיה נראה עסיסי במיוחד ונפרס במקצועיות על יד קצב שנתן לי שרות מצוין.
4 צפייה בגלריה
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
4 צפייה בגלריה
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
רשת חצי חינם. יח"צ
אחר כך עברתי למחלקה שבה נמצאים הפריטים האהובים עליי: הפירות והירקות. כפי שציינתי, אני אוהב לחוש את הסחורה, ובמקרה הזה מצאתי את עצמי נהנה מהטריות, מהאיכות ומהצבעים. אספתי לי כמה ירקות ירוקים לטובת הסלט, ולהם הוספתי גם אבטיח, שיהיה עם מה לאכול את הגבינה הבולגרית שקניתי במעדניה בשביל אשתי.
אחרי סיור של שעה בסניף עצרתי במחלקת האוכל הביתי ולקחתי קוסקוס שהוכן במקום יחד עם מרק עשיר, שנארז בקופסה. הריחות המדהימים שעלו מהמחלקה רק הגבירו את התיאבון, אבל אז נזכרתי שאני עוד צריך לשלם על הכל ולעמוד זמן לא קצר בתור כי הסניף היה מלא בקונים שהעמיסו על העגלות שלהם אפילו יותר ממני. כנראה שלחבר'ה של "חצי חינם" הייתה חשיבה קצת יותר טובה על הזמן שלי, והם הציבו בסניף קו קופות עצום עם קופאיות חייכניות שתקתקו עניינים. כך מצאתי את עצמי תוך דקות ספורות שוב בחנייה, מעמיס את הקניות על האוטובוס ומתבאס שלא הספקתי לעלות למחלקת כלי הבית בקומה השנייה.
לא נורא, בפעם הבאה.