ביקשנו לבדוק מהו הטעם הישראלי השכיח בכל הנוגע לעיצוב של המטבחים השונים, כמו גם היכן ניתן למצוא את המטבחים המומלצים במחירים הטובים ביותר.
לשם כך נעזרנו בחוכמת ההמונים, בסקר שערכנו בקרב 2,500 קוראי המדור הרשומים במערכת, כל אחת ואחד התבקשו לציין של חנות, נגרייה או האנגר למטבחים שהם מכירים וכדאי לנו לבקר בהם.
לאחר שקלול התוצאות שם אחד בלט מעל כולם – "אלדור מטבחים".
2 צפייה בגלריה
אלדור מטבחים
אלדור מטבחים
אלדור מטבחים
(צילום: יח"צ)
אלדור מטבחים: כדאי להכיר
מדובר באולם תצוגה גדול המתפרס על פני 250 מטרים בקיבוץ עינת, והוא מכיל בתוכו סוגים שונים של מטבחים במחירים לכל כיס.
מי שמנהל את "אלדור מטבחים" הוא הראל עמר, בן 37, שחי ונושם את התחום במשך 12 שנים, ועל השלב ההתחלתי של תהליך העבודה מולו בכל הנוגע לתכנון של מטבחים, הוא מספר:
"כאשר פונים אליי לקוחות ומבקשים לעצמם מטבח חדש, אז מעבר לתקציב אותו הם מעמידים, חשוב להבין כי ישנה חשיבות מכרעת לבנות את המטבח כך שהוא יתאים לצרכים הפונקציונאליים של דיירי הבית.
זה אומר להתאים אותו לאופן שבו הם פועלים במטבח, לאופי שלהם, ובאותה הנשימה לדאוג לכך שהוא ישתלב עם סגנון העיצובי של הבית כולו.
מצד אחד המטבח יכול להשלים את הנראות של פינת האוכל והסלון, אך לעיתים יש מי שמבקשים לבצע "טוויסט" בעלילה, ושהמטבח יהיה אי נפרד ששובר את המוסכמות.
למעשה כיום זו הנטייה של רבים לעשות, להפוך את המטבח לממלכה החשובה ביותר של הבית, כי שם נערכים שיחות הסלון תוך כדי הכנה של האוכל או סתם כי נוח ונעים לשבת בתוכו.
לכן את כל הדברים הללו אני דואג לברר לפני שיוצאים לעבודה בפועל".
2 צפייה בגלריה
אלדור מטבחים
אלדור מטבחים
אלדור מטבחים
(צילום: יח"צ)
אלדור מטבחים: יתרונות מקיר לקיר
לעבודה מול הראל ובחירת המטבחים מתוך המגוון הרחב שניתן למצוא באולם התצוגה של "אלדור מטבחים" יש יתרונות רבים.
בניגוד למקומות אחרים, לאחר שבחרתם לעצמכם את המטבח המתאים לכם מבחינת גודל, סגנון, צבעים ומחיר, הראל הוא זה שמגיע אל ביתכם, מתקין ומחבר את המטבח בעצמו, כך שמדובר בליווי ויחס אישי צמוד לאורך כל הדרך.
בנוסף, ניתן למצוא במקום מטבחים מוכנים, כך שניתן לבחור את אחד מהדגמים, לאסוף אותו באופן מיידי ולהרכיב את המטבח בבית באופן עצמאי גם כן.
על סגנונות המטבח המבוקשים ביותר, הראל סיפר: "הבקשות החוזרות ונשנות נוגעות בעיקר לשלושה סוגי מטבחים שונים.
בראש ובראשונה המטבח הכפרי הקלאסי בצבעים כהים, כזה שמעניק תחושת חמימות של פעם. הסוג השני הוא בסגנון מודרני של קווים נקיים, בעיקר בצבעים בהירים, אך יש מי שמעדיפים גם את המטבח הזה בצבעים כהים של שחור.
המון לקוחות מבקשים לבנות לעצמם מטבח אי, זה הטרנד הבולט כיום כיוון שמדובר במטבח יפה ומאוד פרקטי".
אלדור מטבחים: המחירים המשתלמים ביותר בשוק
בשורה התחתונה כולנו סקרנים גם לדעת את המחירים השונים.
בחוכמה רבה הראל בנה את "אלדור מטבחים" כך שכל אחד יוכל למצוא לעצמו מטבח גם בתקציב מינימלי, כך שמצאנו גם מטבחים יעילים ופרקטיים החל מ- 2,500 שקלים בלבד, כמו גם מטבחים מתקדמים במחיר של 4,000 שקלים, יחד עם זה ומבחינתנו מדובר בפרט שהוא שובר שוויון לכל דבר, ב"אלדור מטבחים" אפשר למצוא גם את המטבחים היוקרתיים ביותר, אבל המחיר שלהם נמוך באופן משמעותי מהמחיר הממוצע בשוק עבור מטבחים ברמת איכות, עיצוב וטכנולוגיה גבוהה.
כיצד הוא מצליח להעמיד את המחירים הללו גם למטבחים הנחשבים הללו? הראל הסביר:
"אני עובד מול מגוון רחב של נגריות, חלקן מספקות לי מטבחים מוכנים מא' ועד ת', עם נגריות אחרות אני בונה בהתאמה אישית על פי דרישת הלקוח.
בזכות העובדה שמגיעים אליי בכל שבוע עשרות לקוחות, יש לי מרווח נשימה ויכולת לקבל מהנגריות השונות את המחירים הטובים ביותר, כי אני מספק להם עבודה ללא הפסקה".
אלדור מטבחים: יצירת קשר
תנאי התשלום של "אלדור מטבחים" נוחים גם הם, חלקם עם מקדמה קטנה וכל היתר לאחר השלמת העבודה.
לפרטים נוספים אודות המטבחים השונים שעומדים לרשותכם,
חייגו לטלפון: 077-804-7414 או 054-331-6445