שלומי דמארי בן 26 מנהל עסק בולט בתחום ניקיון הספות והכיסאות בישראל. כאשר רצינו לעשות כתבה על ניקוי ספות, מזרנים, שטיחים, מושבי רכב, שטיחים מקיר לקיר, בתי כנסת, כיסאות מכל הסוגים ועוד, ביקשנו מגולשי המדור לשלוח אלינו המלצות. שמו של דמארי והחברה שלו SH Cleanup, חזר על עצמו פעמים רבות ועורר את הסקרנות שלנו. החלטנו להתנסות בשירות שלו ומהרגע הראשון היה ברור שמדובר במקצוען אמיתי. הוא ענה מייד לשיחה, הגיע למחרת בבוקר וסיפר שכך נראה השירות שלו מאשקלון ועד חדרה. מתברר שהאיש למד את התחום ברצינות במשך שנה ופועל בשנים האחרונות במאות בתים בישראל.
2 צפייה בגלריה
ניקוי ספות - לפני ואחרי
ניקוי ספות - לפני ואחרי
ניקוי ספות - לפני ואחרי
(צילום: יח"צ)
שמחנו לגלות שהוא נותן חשיבות אדירה לשימוש בחומרים אורגניים וירוקים. החומרים בהם הוא משתמש אינם מזיקים לתינוקות או בעלי חיים והניקוי היה מושלם והסיר כתמים, שיערות, כתמי אוכל וזיעה.
ההורים הצעירים שבינינו ישמחו לדעת שהניקוי מחזיר את הספה או הכיסא למצב חדש ומטפל בתופעות של הקאות, שתן או שלשולים של תינוקות.
אנו נזקקנו לניקוי כולל של שטיחים, כיסאות וספות ואף ביקשנו לנקות מזרון בחדר השינה. קבלנו תוצאה מעולה והכל הריח נפלא.
2 צפייה בגלריה
ניקוי ספות - לפני ואחרי
ניקוי ספות - לפני ואחרי
ניקוי ספות - לפני ואחרי
(צילום: יח"צ)
לפני שנפרדנו והודינו לו על השירות המקצועי הוא סיכם: "אני ממליץ לעשות ניקוי כולל לספות, מזרונים, כיסאות ושטיחים אחת לשנה. זה ממש מרענן את הבית ומאפשר לנו לשפר את איכות החיים בבית נקי, מריח מצויין ולהחזיר את הדברים לקדמותם – טרם הלכלוך שצברו".
אם אתם זקוקים לניקוי אחד מהדברים שהזכרנו בכתבה, מצאנו עבורכם את הצדיק הזה. מילה שלנו
כנסו לאתר https://shcleanup.co.il/