ליוסי, היה בסך הכול חוב לארנונה שהתנפח אז חשבון בנק שלו הוגבל. אפרת, הסתבכה בהליכי גירושין כואבים וחשבון הבנק שלה – הוגבל, ודביר, חתם ערבות לאמו, אלא שהחוב האדיר, שלא שולם, הגביל את חשבון הבנק שלו כליל.
עד שיוסרו ההגבלות על החשבון המוגבל, (וזה יכול לקחת כמה שנים במקרים מסוימים) יוסי, אפרת, דביר וכל בעלי החשבונות המוגבלים לא יוכלו לבצע שום תשלום שאינו במזומן: לא לחסוך, לא לרכוש באשראי ולא לשלם את חשבון החשמל בטלפון.
אבל כל זה היה שייך לעבר, ועכשיו לבשורה: הכירו את מהפכת ה B-Card. B-Card - כרטיס נטען למוגבלים בחשבון, חדש ומהפכני הנושא את המותג מאסטרקארד המעניק ליוסי, לאפרת, לדביר ולבעלי חשבון מוגבל בישראל אפשרות לעידן חדש וקל בתשלומים, בהעברות תשלום וחיסכון, למרות חשבון הבנק מוגבל.


הגבלה על החשבון בנק? קח כרטיס B-Card
2 מיליון תושבים בישראל היו מוגבלים בשנה האחרונה בחשבון הבנק שלהם. הם לא יכלו להזמין חופשות וטיסות באינטרנט (ואיך ישלמו כשהכרטיס האשראי כפוף לחשבון בנק מוגבל?), נדרשו לעמוד שעה ארוכה בתור לדואר רק כדי לשלם את חשבון החשמל או הפלאפון, ובמזומן, או להסתמך על טובת החבר ששילם עבורם, ואפילו לא חלמו על הזמנת מוצרים באינטרנט, כשאין בידם כרטיס אשראי בנקאי לשלם עמו.
הבשורה החדשה עבור אותם בעלי חשבון מוגבל היא כרטיס נטען B-Card הנושא את המותג מאסטרקארד כרטיס נטען B-Card הוא כרטיס תשלום (פריפייד) עצמאי שאינו קשור לחשבון בנק. כך, לאחר שהפקדנו כסף מזומן מראש לחשבון ה B-Card הנושא את המותג מאסטרקארד אנו יכולים לבצע עמו תשלומים בטלפון או באינטרנט, לכל דבר ועניין.
אז מהיום, גם אם אתה בעל חשבון מוגבל או מעדיף להימנע משימוש בחשבון בנק, תוכל להשתמש בכרטיס נטען B-Card כדי לחיות בנוחות כלכלית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לגשת אל נקודות המכירה של B-Card הקרובה, להטעין מזומן בכרטיס ולהתחיל לחזור לחיים הנוחים: לשלם חשבון חשמל בשיחת טלפון, להזמין מוצרים באינטרנט, לשלם בחנות על מוצר חשמלי יקר במיוחד בכרטיס נטען גם אחרי חקיקת חוק המזומנים, ועוד.
הארנק הדיגיטלי של B-Card שמחליף את חשבון הבנק המוגבל
בנוסף ליכולות התשלום של כרטיס נטען B-Card B-Card הוא פתרון נפלא לבעלי חשבון מוגבל כארנק דיגיטלי. האפליקציה של כרטיס נטען B-Card מאפשרת לך להפקיד, לחסוך כסף ולנהל את הכסף שלך בצורה מקוונת דרך כל מכשיר וירטואלי בעזרת האפליקציה בדיוק כמו חשבון רגיל: להעביר כספים לכרטיסים נטענים אחרים, לבדוק על מה שילמת, לחסוך ולראות כמה נשאר לך בחשבון של B-Card וכמובן, לשלם בעזרת כרטיס נטען תשלומים שונים. כן, בדיוק כמו ארנק דיגיטלי בכל חשבון רק בלי ההגבלה של חשבון בנק מוגבל. האפליקציה של B-Card נגישה מכל מחשב מקוון בכל מקום בעולם ומכל מכשיר נייד. כך שאתה נגיש לחשבון הדיגיטלי שלך 24 שעות ביממה.
האמור כפוף לרשום בתקנון חברת B-Card