ח.נ מקבלת אותנו לשיחה בחיוך רחב של תקווה. מצבה היה הפוך לחלוטין לפני כמה שבועות. פציעתה הסבוכה שנגרמה כתוצאה מעבודתה בגן הילדים הותירה אותה ללא אפשרות להתכופף. היא נאלצה לפרוש מגן הילדים בו טיפחה את הקריירה ובבית המצב היה על סף תהום.
כאשר החובות הצטברו היא קראה כתבה על אישה שמצבה היה דומה ושאיתרה כספים שהגיעו לה מקופות וחברות ביטוח בהן חסכה בעבר.
ח.נ מיהרה לפעול וזימנה פגישת און ליין עם נציגי עברת "קפטן צ'ק". לאחר הפגישה ניגשו נציגי החברה לפעילות זריזה, איתרו וחילצו עבורה 122 אלף שקלים שחסכה בעבר ולא הייתה מודעת לקיומם.
1 צפייה בגלריה
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
קפטן צ'ק
(צילום: 123rf)
"בזבזתי שנה שלימה בתלונות, בכי ועצבים. כאשר ניסיתי לברר בקשר לכספים שהיו לי נתקלתי בחומות של בירוקרטיה. אנשים דאגו לייאש אותי ולהגיד לי שמשימת האיתור סבוכה, קשה וארוכה".
בדיקה מקצועית ומהירה של חברת חילוץ הכספים "קפטן צ'ק", גילתה שח.נ, חסכה בחברת הביטוח סכום מכובד של 122 אלף שקלים. השבוע הופקד הסכום לחשבונה והחיים החלו להיראות הרבה יותר נוחים.
"את החובות כבר מחקתי. לא שווה לבזבז זמן ולפעול בכוחות עצמנו. בסך הכל קבלתי עזרה מקצועית, קשובה ומהירה מגוף מקצועי שמומחה באיתור וחילוץ הכסף. שמחתי לשלם את עמלתם מעבודה שנשאה פירות".
אנשי חברת "קפטן צ'ק" התרגשו מאוד מבשורת הפקדת הכסף וערכו לח.נ ושלושת ילדיה מסיבה צנועה בזום אגב הבטחה לשמירת קשר ומתן סיוע בכל צורך עתידי. כיף לדווח על סיפור אופטימי שכזה.
לבדיקה ראשונית חינם אם גם לכם יש כספים שבאפשרותכם להעביר לבנק כנסו לקישור: