נחיצותם של פתרונות טכנולוגיים אלו עלתה בתקופה האחרונה עם התפשטות מגפת הקורונה שהצליחה לשתק לא מעט עסקים ברחבי העולם. מתוך החשש להידבקות ארגון הבריאות העולמי יצא בהמלצה להימנע מתשלום בשטרות ובמטבעות, מחשש להידבקות בנגיף שיכול לשרוד על משטחים ימים ארוכים. דבר שהפך את השימוש בארנק הדיגיטלי ובאפליקציות התשלומים לחיוני מאי פעם.
מעבר לסכנת ההידבקות המרחפת על עסקים וצרכנים רבים צמצום המזומן נוח ומועיל לא רק הן למקבלי השירות והן לבעלי העסק עצמם, מכיוון שזה חוסך התעסקות בעודפים, מטיב הן עם העסקים והן עם הצרכנים שיכולים לשלם בקלות ובמהירות דרך תשלום מהנייד או באשראי, וזאת אפילו מבלי לראות אחד את השני.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

מתוך מטרה לחסוך את ההתעסקות במזומן, גם הפתרונות טכנולוגיים לא איחרו להגיע, ובתוך זמן קצר נכנסו לחיינו שלוש אפליקציות שונות להעברת כספים- כולן מאפשרות לכם לשלוח תשלום עבור שירות, ולקבל כסף בלחיצת כפתור ולהיפך. במטרה להפוך את כל נושא התשלומים לפשוט, מהיר ויעיל יותר. הדבר הפך את אפליקציות תשלומי הכספים, ליותר ויותר רווחות בקרב עצמאיים ועסקים זעירים ובינוניים במיוחד בתקופה זו לאור המלצות ארגון הבריאות העולמי בימים אלו.
יחד עם זאת, קיימים הבדלים רבים בין האפליקציות השונות, שלרוב לא כולם מודעים אליהם. זה הזמן לבדוק - איזו אפליקציה הכי מתאימה לצרכים שלכם?
2 צפייה בגלריה
אפליקציות תשלום
אפליקציות תשלום
אפליקציות תשלום
(.)