3 צפייה בגלריה
(צילום: חיים דיקר)
(צילום: חיים דיקר)
(צילום: חיים דיקר)
רקפת ואיתן נשואים מספר שנים. רקפת הגיעה למשרדי לאחר שלדבריה נמאס לה. כבר למעלה משנתיים שהיא מנסה לשמור על הזוגיות "אבל יש גבול גם ליכולות שלי ולסבלנות שלי" היא אמרה.
רקפת ציינה שהיא כבר נפגשה עם עורכת דין והבינה מהן זכויותיה על פי חוק. לרקפת ואיתן אין עדיין ילדים, נתון שמקל על תהליך הפרידה. רקפת החלה לתאר את איתן כגבר בעל יצר מיני שאינו יודע שובע, על פי תיאורה, "הבן אדם ממש חולה... זה משהו לא אמיתי".
איתן עצמו הודה בעבר בפני רקפת, שאינו יכול לשלוט בדחפיו וביצרו. כל כמה חודשים הוא נהג לקיים קשרים על בסיס מיני עם נשים אחרות. "לזכותו" ייאמר שהוא אינו משתדל להסתיר את הבגידות שלו.
רקפת המשיכה לתאר את איתן כבעל חוש יצירתי להפליא בנוגע לחיי המין שלו. בימים אלה הוא שוב מתעסק עם מישהי "ההתנהגות שלו מהעבר שוב חוזרת... הפעם אני רוצה לגמור עם הסיפור הזה" היא אמרה בנחרצות.
רקפת מסרה לנו מידע רב על סדר היום של איתן, ובהחלטה משותפת סוכם שנבצע מעקב אחריו מרגע שהוא מסיים את העבודה ועד שהוא מגיע חזרה הביתה (לפעמים גם אחרי חצות).
עקבנו אחר איתן במשך יומיים מהרגע שבו סיים את העבודה. ביום הראשון הוא נסע להוריו. בהמשך הערב הוא אסף חבר, נסע איתו לפאב וישבו שם כמה שעות לבדם. כשיצאו, איתן החזיר את החבר הביתה והגיע חזרה לבית שלו. למחרת, מיד בסיום העבודה, שב איתן לבית ולא יצא במהלך כל שעות הערב. בימים אלה כמעט ואין תקשורת בין רקפת לאיתן, כך שהוא היה יכול להפתיע וללא התראה להתלבש ולצאת מהבית לבילוי לילי.
3 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
ביום השלישי, שוב המתין צוות המעקב לאיתן בצאתו מהעבודה. איתן יצא מחניית הבניין והחל בנסיעה לכיוון אזור התעשייה של ראשון לציון. הוא הגיע לאחד הצמתים באזור, המתין ברכב שלו, ונראה משוחח בסלולרי.
כעבור כחצי שעה, הגיעה למקום בחורה צעירה ונאה. היא נכנסה לרכב, השניים נראו מחליפים כמה מילים, ואז החלו בנסיעה. כעבור כמה רחובות, החנה איתן את הרכב בחניון של אחד מהמרכזים המסחריים. השניים יצאו מהרכב, הלכו לכיוון הכביש ונעמדו בצד.
בחלוף כמה דקות הגיעה למקום מונית. השניים נכנסו למונית והתיישבו מאחור. המונית יצאה מאזור התעשייה והחלה בנסיעה דרומה. צוות המעקב נסע אחר המונית, שחלפה על פני העיר אשדוד והמשיכה דרומה. המונית הגיעה לכניסה לאשקלון, ביצעה פניית פרסה וחזרה בנסיעה ישירה כלעומת שבאה, לאזור התעשייה בראשון לציון.
הנסיעה הלא ברורה הסתיימה כעבור שעה וחצי. איתן והבחורה יצאו מהמונית סמוך לחנייה שבה נשאר הרכב של איתן. השניים נפרדו, איתן נכנס לרכבו ונסע הביתה. בשלב זה, ניתן היה לשער שהשניים היו בנסיעה דרומה, אך משהו שיבש את תכניותיהם וחייב אותם לחזור למרכז. לאחר כמה ימים ביצענו שוב מעקב. ביום הראשון איתן חזר לביתו היישר מהעבודה.
למחרת הוא נראה יוצא ממקום העבודה ונוסע שוב לאזור התעשייה בראשון לציון. איתן הגיע לצומת שבו ביקר בשבוע קודם לכן. כעבור כמה דקות הגיעה למקום אותה הבחורה ונכנסה לרכב. השניים שהו ברכב כרבע שעה ואז יצאו ממנו לכביש הראשי ובתאום מושלם, הגיעה למקום המונית שהסיעה אותם גם בפעם הקודמת.
איתן והבחורה נכנסו למונית והתיישבו מאחור. המונית החלה בנסיעה לכיוון אשדוד... ושוב, הגיעו עד אשקלון, ביצעו פניית פרסה והמשיכה בנסיעה חזרה לכיוון המרכז. הפעם היה ברור שמשהו קורה שם...
במהלך הנסיעה אחד מצוותי המעקב עקף את המונית, ובמושב האחורי, נראה רק ראשו של איתן... הבחורה נעלמה... כעבור כשתי דקות של נסיעה במקביל למונית, נראה לפתע ראשה של הבחורה מתרומם מבין רגליו של איתן, שנשען לאחור וחיוך מרוח על פניו... עכשיו מטרת הנסיעה הייתה ברורה.
הבלשים שחשבו שראו כבר הכול, הופתעו מהיצירתיות של איתן ומהגיוון בחיי המין שלו. למחרת הועברו הממצאים לרקפת, שדווקא לא הייתה מופתעת. כשהיינו חברים, הוא היה מבקש לקיים יחסי מין תוך כדי נסיעה במונית. זו הייתה אחת הפנטזיות שלו. כנראה רק עכשיו הוא מממש אותה...
3 צפייה בגלריה
גולן פנחס, חוקר פרטי
גולן פנחס, חוקר פרטי
גולן פנחס, חוקר פרטי
הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי. שמות הדמויות, כמו גם פרטים נוספים, שונו בכדי למנוע את חשיפת המעורבים. גולן פנחס, חוקר פרטי, הוא בעל המשרד "ים חקירות".