ורד מזרחי, נשואה ואם לשלושה בנים (22,20,17), ילידת קריית שמונה ומתגוררת בפתח תקוה. מגיל צעיר אהבה לרקוד ולהופיע על במות, אם זה בבית הספר, בלהקות המחול, בתנועת הצופים ובשירות הצבאי כמש"קית חבלה. כישוריה לא נעלמו מעיניי המתבוננים ובהחלט ניבאו לה עתיד מבטיח.
2 צפייה בגלריה
ורד מזרחי
ורד מזרחי
ורד מזרחי
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ // בגדים: חגית בוטיק)
אלא שככל שחלפו השנים והחיים זימנו לה אתגרים חדשים עד מהרה הבינה, כי היא מוותרת על תחום המשחק והחליטה שבעצם לאן שלא תלך הבמה תלווה אותה ותהיה שם. ורד הלכה ללמוד מנהל עסקים, תואר ראשון ושני, ומהר מאוד מצאה את עצמה מתברגת בעמדות מפתח כשהפכה להיות אחת מהמומחים בארץ לאבן ושיש כשהועסקה בחברה מובילה. באחד הימים נחת בחברה מנכ"ל חדש, שבא עם אג'נדות ומהלכים שורד לא ממש התחברה אליהם ולא מצאו חן בעיניה, כאישה דעתנית נכנסה לחדרו והודיעה לו במסר ישיר: "לא נראה לי מה שקורה כאן, זה לא בהלימה לערכים שלי". התשובה של המנכ"ל הייתה: 'הדלת פתוחה, את יכולה ללכת, אף אחד לא יכריח אותך להישאר כאן'.
"זה היכה בי", מודה ורד שההחלטה באה לה בהפתעה, ובהתייעצות עם בעלה שהיה שותף מלא ותמך בה, יצאה לשנת חופש, גידלה את הילדים בנחת, התעניינה וחקרה, והתברר בדיעבד כפי שורד מספרת: "זאת הייתה שנת הצמיחה שלי". מכאן הדרך הייתה קצרה לתחום האימון ופיתוח אישי וזוגי. "מאז ומתמיד עניינו אותי יחסים ותקשורת, כחלק מההתפתחות שלי כאדם הצטרפתי למסלול השלם של אימון והנחיה במכון 'אדלר' בית ספר להורים, שם התחברתי לרצון העז שלי ללוות אנשים".
ורד מזרחי שהייתה כבר אז אמא לשלושה ילדים, הבינה כי השהות שלה בבית הועילה לה מאוד והיא סוף סוף מצאה את ייעודה. במקרה פגשה אשתו של חבר שהציעה לה לעבור איתה תהליך אימון, שעד אז לא ידעה מה זה, "אולם כבר במפגש הראשון היה בינגו, ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיי".
2 צפייה בגלריה
ורד מזרחי
ורד מזרחי
ורד מזרחי
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ // בגדים: חגית בוטיק)
את ההכשרה שלה כמאמנת אישית רכשה בשנת 2007 ב-Emotin בית הספר להוויה, הקשבה וטרנספורמציה. בתקופת הסטאז' כבר התחילה ללוות אנשים, יחידים, זוגות וקבוצות. ורד מזרחי מספרת על הייחודיות בשיטה שלה. "היא מרחיבה את הדעת ומעוררת מחשבה. הלקוחות שלי מפתחים חשיבה עצמאית, מתוך הבנה גבוהה שכל התשובות נמצאות אצלם, הם לומדים לנהל את האנרגיה שלהם, לדייק את עצמם ובכך לממש את רצונותיהם ואת הייעוד שלהם.
לדבריה:" הרבה פעמים אנחנו טועים ומשקיעים אנרגיה במקומות חיצוניים שאולי עושים לנו טוב באופן רגעי, אבל לא באמת משפיעים על ההתפתחות שלנו ועל הנוכחות שלנו כאן".
כיצד עושים את זה?
"אפשר ליצור הבדל של ממש בתהליך של בין שלושה לשישה חודשים באמצעות שילוב של כלים מנטאליים ופרקטיים. הצלחה נוצרת אצל כל אחד מהלקוחות בשלושה רבדים: בטחון אהבה וחוסן - בטחון בלדעת מי אתה, מה הליבה שלך, מה הדיוק שלך, הערך והדימוי העצמי שלך. הקול הפנימי הייחודי שלך. פיתוח חוסן מנטאלי נפשי ורגשי ויכולת התמודדות עם אירועי חיים. אני קוראת לזה "להיות בנוח במקומות שלא נוחים לך". אהבה עצמית שאינה תלויה בדבר, משם מגיעה גם אהבת האחר, וברמה הגבוהה ביותר הבנה שאנחנו חלק מבריאה קוסמית שלמה".
מה הכלים שמקבלים בתהליך?
"אני מלווה באופן אישי ומדויק כל אדם ואדם לממש את הייעוד שלו. אצל רוב האנשים אני פוגשת תסכול, חוסר ביטחון ,פחדים, מצב רוח ירוד, עצבות ועוד...לדוגמה: 'אני מרגיש מבוזבז, אני לא במקום שהייתי רוצה להיות בחיים שלי'. "אני מעולה במה שאני עושה, מרוויח המון כסף אבל כל הזמן במינוס, התוצאות העסקיות שלי לא משתפרות". "יש לי הכל אבל אני עצוב, מרגיש בודד, הייתי רוצה להיות יותר שמח, בטוח, שלם עם עצמי". אנשים לעיתים מגיעים להשיג משהו ספציפי כמו זוגיות ומשיגים הרבה דברים אחרים בדרך כי הליווי הוא הוליסטי וברגע שאדם עושה הבדל בתחום אחד מייד יראה שינויי גם בשאר התחומים".
לקוחה שעברה אימון אישי אצל ורד כותבת לה: "הייתה לי חוויה מטורפת, מהשנייה הראשונה הרגשתי שאני מצליחה להיפתח אלייך והייתה בינינו אנרגיה ממש חזקה. הרגשתי שאני שומעת את מה שהייתי רוצה לשמוע, כל דבר חלחל לתוכי ואחרי כל אימון הייתי יוצאת ומעבירה את הדברים האלה הלאה. את עזרת לי לעשות באמת שינוי שלא האמנתי לעולם שאוכל לעשות. נהנתי מכל רגע ורגע, מהצחוק ומהבכי ומההתפרקויות ושהיית לי אוזן קשבת בתקופה הכי קשה בחיים".

ה"אני מאמין" שלי כמאמנת

  • אני מאמינה בחופש, להיות ולבחור.
  • אני מאמינה ביושר אישי, כנות וניקיון.
  • אני מאמינה שיש לחיות את הרגע, כאן ועכשיו.
  • אני מאמינה בעשייה מתוך בהירות, שלווה, שמחה ונינוחות.
  • אני מאמינה כי בכל אדם קיימת גדולה, מסוגלות, מועילות ותרומה.
  • אני מאמינה כי במיומנויות הקשבה ושאילת שאלות ניתן להביא אנשים לפריצת דרך בחייהם.
  • אני מאמינה שבכל אחד מאתנו יש עוצמה פנימית וידיעה מהם החלומות שלו ובאפשרותו להגשימם.
  • אני מאמינה כי לכל אחד יש את הדרך הייחודית שלו להגשים את עצמו, לחוות את החיים וללמוד מהם בדרך שתאפשר את צמיחתו האישית ותשפיע על כל הסובבים אותו.
  • אני מאמינה באהבה, בחמלה ועידוד כסביבה תומכת, שיאפשרו לכל אדם לחיות את חייו כפי שהוא היה רוצה.
פעולות שלא תוותרי עליהן?
"שהייה עם המשפחה שלי ואימון של המוח שלי ברמה יומית".
מה אדם שרוצה להתאמן צריך לדעת על עצמו?
כל אדם שחווה תקיעות ומרגיש שהחיים לא זורמים באופן שהוא היה רוצה, זה הזמן להגיע לאימון ויש אפשרות שהחיים שלו ישתפרו באופן משמעותי לטובה. כל חווית חייו תשתנה.
" הדרך הטובה ביותר להגשים את החלומות שלך היא להתעורר " - פול ולארי
אם היה לך יותר זמן מה היית עושה?
"חוקרת מוח ותמיד שוהה עם המשפחה שלי שם רגעי האושר שלי טמונים".
מה החלום שלך?
יש לי עוד הרבה. אחד מהם הוא להוציא ספר לאור. אני מאמינה שזה יקרה. שנים אני כותבת למגירה, לאחרונה בזמני הפנוי אני מעלה את השירים שלי לקוראים, ובאופן קבוע תכנים בעלי ערך בתחום ההתפתחות האישית".
מייל: veredmizrahi@gmail.com
אינסטגרם: veredmizrahi